PERSONEL ARŞİVİ


Personel Bilgilerinin Yer Aldığı Modül


Personele özel arşiv modülünüz e-KLM'de hazır.


Özelleştirilebilen ve eklenebilen alanlar ile daha özel arşiv e-KLM'de


e-KLM dinamik arşiv yapısı ile gerekli görülen tüm alanlar arşiv kısımlarına eklenmesiyle daha bütünleşik bir arşiv yapısı sunar. Arşiv kısmına eklenebilen seçmeli, tarih, saat, Fiziksel depo konumu gibi çeşitli özel alanlar ile tamamen entegre bir arşiv oluşturabilir, Personel modülü ile tüm personel belgelerinize tek bir noktadan erişebilirsiniz. Bu modüle bağlı "Personel Rolü" ile istediğiniz kullanıcılar personel belgelerine değişiklik yapamadan erişebilecekler.


Personel dosyalarındaki otomatik ayraçlar sayesinde personel arşivi düzenli bir hal alacak. Belgelerin sadece dosyalara eklenmesi yerine otomatik olarak oluşturulabilen ayraçlar sayesinde personel arşiviniz hiç olmadığı kadar düzenli olacak.


Personel modülünde oluşturulacak personel dosyalarının kriterleri dinamik olarak istenildiği kadar arttırılabilir. Bu şekilde kurum kendi işleyişine özel bir personel arşivine sahip olabilir. Eklenen alanlar ile personelin izin bilgisinden, kan gruplarına kadar tüm bilgileri sistemde tutulabilir.


Gelişmiş ve ayrıntılı arama ile personel arşivinde istenilen dosya ve bilgilere saniyeler içinde ulaşılır. İstenildiği zaman personel arşivi ile ilgili bilgiler döküm alınabilir ve kullanılabilir. Personel dosyaları gerektiğinde personelin bağlı bulunduğu birim amirleri tarafından incelenebilir ve ya gerekli yerlere kopyaları gönderilebilir. Bu sebeple personel modülünden verilen belge ve dosyaların ödünç ve iade bilgileri sistem üzerinden takip edilebilir.